.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح ساختمان جدید شورای شهر آستارا

 رئیس شورای اسلامی شهر آستارا از افتتاح ساختمان جدید شورای این شهر با حضور استاندار گیلان خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس فرهاد محسنی ظهر امروز در جریان بازدید از ساختمان در حال تاسیس شورای شهر آستارا اظهار کرد: یکی از اقدام‌های اساسی و آرزوی دیرینه اعضای شورای شهر آستارا در دوره سوم احداث ساختمان جدید برای شورای شهر بود که با تلاش اعضای شورای شهر و مسئولان شهرستانی و استانی محقق شد.

وی، با اشاره به اینکه جلسات شورای شهر آستارا در ساختمان جدید برگزار می‌شود، افزود: اعضای شورای شهر آستارا همواره تمام تلاش خود را در راستای آسایش و آرامش مردم با تمام وجود انجام می‌دهند و خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانند.

رئیس شورای اسلامی شهر آستارا، با بیان اینکه ساختمان جدید شورای شهر آستارا در زمینی به مساحت 817 متر مربع احداث شده است تصریح کرد: ساختمان جدید شورای شهر با زیربنای 1376 متر مربع در چهار طبقه روی پیلوت با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری احداث شده است.

رئیس شورای شهر آستارا با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این ساختمان از اواسط سال 86 مصادف با روز پاسدار و جانباز آغاز شد، تصریح کرد: این ساختمان در 14 اردیبهشت جاری با حضور استاندار مکتبی گیلان و مسئولان شهرستانی افتتاح می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری به ویژه شهردار، واحد خدمات شهری، فضای سبز، ماشین‌آلات، آتش نشانی، حراست و مهندسان دفتر فنی، بیان کرد: در اجرای عملیات احداث ساختمان جدید تمام اعضای شورای شهر آستارا به ویژه شهردار و فرماندار این شهرستان تلاش‌های زیادی را انجام دادند.

به گفته محسنی، ساختمان جدید شورای شهر آستارا بزرگ‌ترین و مجهزترین ساختمان شورای شهر در سطح استان گیلان است.

وی، سالن همایش، مهمانسرا، آسانسور و پارکینگ را از امکانات و تجهیزات ساختمان جدید شورای شهر آستارا عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم با افتتاح این ساختمان مردم مومن و شریف این شهرستان با آسایش و آرامش کامل برای ارائه و برطرف کردن مشکلات خود به این شورا مراجعه کنند و اعضای شورای شهر با تمام وجود در اختیار آنها است.

این مسئول، از احداث بازار میوه و تره‌بار در این آستارا خبر داد و ابراز کرد: این بازار در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال شامل غرفه‌های تجاری در ابعاد 11 متر مربع به تعداد 114 غرفه، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.